Generalforsamling + Bedre billeder med mobilen v/Erik Poulsen
Sydvestjylland
Dato: 08 jan 2026 19:00
Venue: Fritidshuset, Kirkegade 51-53, 6700 Esbjerg | By: Esbjerg, Denmark
Vi afholder vores årlige generalforsamling, som der hermed indkaldes til.
Vi regner med en hurtig afvikling af denne, da vi har fået Erik fra Ringkøbing – Irmas mand – til Esbjerg denne aften, hvor han vil fortælle/vise os, hvordan vi skal tage gode billeder med mobiltelefon.
Det er en "Learning by doing" - så:
husk mobiltelefonen
Vi vil som sædvanlig også sørge for franskbrødsmadder til kaffen, så I skal blot selv medbringe kaffe/te, tallerken og bestik.
Alle datoer
- 08 jan 2026 19:00
Oprettet af iCagenda




