Retningslinier for plantesalg
Ved foreningens møder - forår/plantebytte/efterår - arrangeres et plantesalg.
Alle medlemmer af Den Alpine Have har mulighed for at deltage både som sælger og som køber.
Opstilling af boder/aflevering af planter vil blive annonceret i programmet for det enkelte arrangement.
Plantesalg herunder reservering og gennemsyn af planter må ikke startes før det programsatte tidspunkt for plantesalget.
Plantesælgere skal give minimum 5 planter til lotteriet, ellers opkræves 100 kr.
Plantesalget ved forårs- og efterårsmøderne vil blive arrangeret indendørs, her gælder følgende:
- Plantesælgerne skal ved tilmelding til mødet bestille det antal borde, som der er brug for til jeres plantesalg.
- Borde bliver dækket med plastic (det sørger bestyrelsen for).
- Ved opstilling af boder/aflevering af planter - undgå så vidt muligt at spilde jord m.m. på gulvet.
- Plantesælgerne skal deltage i oprydning og fejning efter salget.
Plantesalget ved plantebyttemøderne vil blive arrangeret udendørs, her gælder følgende:
- Plantesælgere medtager selv borde m.m. til egen salgsbod.